Nieuw nieuws, oud nieuws
Nieuws maken en verspreiden, een belangrijk onderdeel van het marketing & communicatie werk en een mooi middel om je website up-to-date en interessant te houden. Hier vind je al het ludieke nieuws. Veel nieuwsplezier!
Hoofd Marketing Theater na de Dam
03 - 12 - 2014Blij en trots kondig ik aan dat ik per heden Hoofd Marketing & Communicatie van Theater na de Dam word. Theater op 4 mei 21:00 in heel Nederland, vlak na de Nationale Dodenherdenking op de Dam. Een prachtig initiatief!
Over Theater na de Dam:
Op 4 mei, aansluitend aan de Nationale Dodenherdenking op de Dam in Amsterdam, vindt Theater Na de Dam plaats, een theaterprogramma bestaande uit tientallen voorstellingen in verschillende theaters en locaties in het hele land. Om 21.00 uur zijn bestaande én nieuwe theaterproducties te zien, die zich allemaal direct of indirect verhouden tot de periode van de Tweede Wereldoorlog: de Holocaust, de opkomst van het nationaalsocialisme, het Nederlands verzet in de oorlog, ons Indische oorlogsverleden, de onderdrukking van andersdenkenden en het herdenken en herinneren zelf. In 2010 vond de eerste editie van Theater na de Dam plaats en in 2015 beleven we alweer de zesde versie. Wat is begonnen als een kleinschalig initiatief in de theaters in de Amsterdamse Nes is inmiddels uitgegroeid tot een nieuw gebruik, niet alleen in theaters in Amsterdam, maar in het hele land.